Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2012

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ


ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ

Ονοματεπώνυμο: ……………………………………………………………………….

  1. Θα ήθελα να πάρω μέρος στη ζωή της τάξης
    •  για λίγες ώρες         
    • Για όλη τη μέρα       
    • Καλύτερες μέρες για μένα είναι οι (πχ Τρίτες) ……………………………………………
  2. Δεν μπορώ να έρθω στην τάξη αλλά θα ήθελα να πάρω μέρος στη ζωή της με άλλους τρόπους.
Για παράδειγμα:
    • Να σας στείλω υλικό για ……….…………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………….
    • Να σας καλέσω στο χώρο εργασίας μου για να δείτε ……………………………………… ……………………………………………………………………………………………….
    • Άλλος τρόπος ……………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………..
  1. Όταν έρθω στην τάξη θα μου άρεσε:
    • Να είμαι απλός παρατηρητής               
    • Να έχω το ρόλο του «βοηθού»            
    • Να μιλήσω για κάποιο θέμα (σχετικό με τη δουλειά/τα ενδιαφέροντα μου) στα παιδιά   
    • Πιθανά θέματα: ……………………...……………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………..
    • Να οργανώσω/επιβλέψω μια δραστηριότητα (πχ την ανάγνωση μιας ιστορίας, μια κατασκευή, ένα παιχνίδι)                        
    • Άλλος ρόλος:                                                 
  2. Θα με ενδιέφερε να ακούσω τη γνώμη σας/να μάθω περισσότερα για θέματα όπως:
    • Η διαχείριση της συμπεριφοράς των παιδιών              
    • Η προετοιμασία του παιδιού για το δημοτικό σχολείο            
    • Οι απαντήσεις σε δύσκολες ερωτήσεις των παιδιών               
    • Η επιλογή δραστηριοτήτων και παιχνιδιών κατάλληλων για την ηλικία του παιδιού μου    
    • «Εργασίες» που μπορώ να κάνω σπίτι            
    • Άλλα θέματα: ……………………………………………………………………………….. ………………………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………….

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου